joi, 23 decembrie 2010

statusuri triste

  1. - Iubirea incepe cu un zambet, continua cu un sarut si se apoi termina cu o lacrima.
  2. - Ma simt ca prins in lanturi de iubirea ta si simt ca nu ma pot elibera.
  3. - Un zambet inseamna fericire, dar o lacrima nu inseamna neaparat durere. Poti plange cand esti fericit, dar nu poti zambi cand inima iti plange.
  4. ” Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca te-ai scapat! “
  5. » ” Ploua acum… Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie… atat de mult imi este mie dor de tine! “
  6. » ” Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna “te iubesc!”, iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata… dar se pare ca nu o v-oi avea… :| :((
  7. » ” Tu de vei iubi pe altul… eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC!!! ”
  8.  ” Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul… ”
  9. ” Stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot… “
  10. Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine!? ”
  11.  Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult… vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu… “
  12.  ” Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat….. ”
  13.  Daca tu pleci totul se duce se duc iluziile mele si cu ele rostul meu. Daca tu pleci viata mea este cea care se va duce. Daca tu pleci sufletul meu se va duce la ca si soarele cand vine noaptea! “
  14. Hai ramai cu mine… Sau ramai cu bine… Poate asa-i mai bine… Daca nu-ti convine… nimeni nu te tine… Poti sa faci ce vrei de maine… “


2 comentarii:

  1. Trebuie să citesc mărturia tuturor, sunt aici pentru a lăsa întreaga lume să știe despre un bărbat care mi-a salvat relația și acest mare om se numește dr. IZOYA. Într-adevăr, el a făcut o treabă minunată pentru mine prin aducerea înapoi a fostului meu iubit care ma lăsat și promis că nu mă mai întoarce niciodată. Cu asta am ajuns sa realizez ca dand Dr. IZOYA detalii despre lume va face multe lucruri bune celor care au case sau relatii sparte pentru el pentru a va ajuta sa rezolvati acea relatie rupta sau casatorie a voastra. Puteți să-l contactați prin adresa de e-mail: drizayaomosolution@gmail.com sau să-l sunați direct la [+12098373537]. Luați legătura cu el și vedeți cum este problema dvs.
    vor fi rezolvate în 24 de ore. De asemenea, el se specializează în următoarele chestiuni ...
    (1) Vrei să te întorci înapoi.
    (2) Vrei să te promovezi în biroul tău.
    (3) Vrei ca bărbații / femeile să te urmeze.
    (4) Vrei un copil.
    (5) Sunteți un antreprenor și doriți să câștigați contracte
    (6) Vrei ca soțul tău să fie a ta pentru totdeauna
    (7) Aveți nevoie de ajutor spiritual.
    (8) Ați fost scamat și doriți să recuperați banii pierduți.
    (9) Opriți divorțul
    (10) Invocarea ritualurilor de bani
    (11) Alegeți alegeri

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă doriți să vă salvați căsnicia, trebuie să fiți bine conștienți că veți avea nevoie de ajutor urgent de la un expert. Genul de ajutor care vă va permite să vă schimbați intențiile partenerului de a vă divorța. Prin urmare, dr. Obodo este aici pentru a vă ajuta și a opri divorțul să se întâmple.

    CONTACT DR OBODO Astazi:
    EMAIL: TEMPLEOFANSWER@HOTMAIL.CO.UK
    SAU APEL / WHATSAPP: +234 815 542548-1

    RăspundețiȘtergere