joi, 23 decembrie 2010

statusuri funny

  1. Pe usa scria “femei” .. vrajeala ! Cand am intrat erau numai wc-uri !
  2. Ma culc la ora 22:00 , ma trezesc la ora 6:00 , nu beau , nu fumez , nu ma droghez , nu`mi inshel prietena … dar si cand o sa ies din pushcarie….
  3. Vaca portocalie la brutarie: as dori doua franzele albastre.Brutarul: ne pare rau, nu avem decat baghete verzi.
  4. Barbatul: - In sfarsit! Am asteptat asta atata timp!
    Femeia: - Vrei sa plec?
    Barbatul: - Ai innebunit? Nici sa nu te gandesti la asta.
    Femeia: - Ma iubesti?
    Barbatul: - Bineinteles! Tot timpul!
    Femeia: - M-ai inselat vreodata?
    Barbatul: - Doamne fereste! Bineinteles ca nu.
    Femeia: - O sa faci sex numai cu mine?
    Barbatul: - Sigur ca da. Cu orice ocazie.
    Femeia: - O sa ma lovesti vreodata?
    Barbatul: - Ai innebunit?
    Femeia: - Pot sa am incredere in tine?
    Barbatul: - Da!
    Femeia: - Iubitule!

    ... si acum, citeste de jos in sus ... scz de mass dar e prea tare sa nu-l citesti..... merita citit 
  5. Sonmoroase profesoare,
    Pe la clase se aduuna,
    Se ascund dupa catedra
    Noapte buna...!!!!


    Si elevii toti suspina,
    Catalogul negru tace,
    Chiar si creta de pe tabla...
    Somu-si face.


    Iese un elev la tabla,
    Printre cifre sa se-ncurce,
    Fie-ti zecele aproape,
    Lasa proful sa se culce...


    Peste-a fizicii probleme,
    Elevul sterge tabla luna...
    Totu-i vis si armonie,
    Cand se suna....)) 
  6. Bea suc de fructe,
    Suc de fructe inseamna sanatate,
    Sanatate inseamna sport,
    Sport inseamna faima,
    Faima inseamna bani,
    Banii inseamna femei,
    Femei inseamna dragoste,
    Dragostea inseamna SIDA,
    SIDA inseamna moarte,
    Deci nu mai bea suc de fructe! 
  7. cinecitesteastaeundestept....damiunvot....plss 
  8. Azi m-am dus si eu la biserica. Cand ma uit la cucoana de langa mine..isi aprindea tigara.. Doamne!!! sa scap berea din mana nu alta. 
  9. Ma uit la luna... te vad pe tine..... ma uit la soare.... te vad pe tine..... ma uit in departare..... te vad pe tine..... DA` da-te dracu din fata mea odata!!! 
  10. In Caz de Al III-lea Razboi Mondial femile ar primi pusti iar barbatii pustoaice ! 
  11. !!! 6 adevaruri in viata :
    1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba .
    2) toti idiotii incearca dupa ce citesc asta.
    3) primul adevar e o minciuna.
    4) zambesti acum pt ca esti un idiot.
    5) vei trimite mai departe unui alt idiot.
    6) inca mai ai un zambet pe fata ... 
  12. Sunt un EMO depravat
    Am o freza de rahat
    Seman cu-n extraterestru
    Si la plans eu sunt maestru

    Eu vreau sa ma sinucid
    Ca la minte nu-s lucid
    Lumea spune ca sunt varza
    Da mereu am vrut sa fiu barza

    In oras eu ies machiat
    Sa arat ca un stricat
    In roz ma imbrac mereu
    Sunt o fata, sa mor eu

    Acum vreau sa va cant ceva
    Si va spun e prea belea
    „i love to cry
    i wanna die
    my veins i’m gonna cut
    i swear , and i am a slut”

    Hai pa eu tre sa plec
    Am intalnire cu iubita pe net
    Defapt e un iubitel
    Si eu ube mult la el

    (DUPA CATEVA MINUTE)

    Vai pe net n-a mai intrat
    Mi se pare c-a plecat
    Nesimtitu ma-nselat
    Vreau sa mor, sunt un rahat! 
  13. Je m\'appelle Vasile Mure
    Je veni de la padure
    Je gasi nevasta-n pat
    Se randez vous cu-n alt barbat
    Quand je preparai ciomagu\'
    Mon amie sarise gardu\'
    Il tombeau dans la urzici
    Sur son fund numai basici 
  14. a-nceput de ieri sa cada
    cate un elev pe strada
    si mai cad in continuare
    de a tezelor teroare
    ca au profa la romana
    o vaca nebuna
    si la mate un mistret
    o clasa k un cotet la fizik si kimie
    cate-o sperietoare vie
    numai 3 stiu ca sa spuna
    si sa urle pana la luna
    la istorie,ce sa faci,
    profa te scoate din draci
    ca la teze si lucrari
    da note la ? domnitori?
    iar aia de geografie
    dobitoaca de cand se stie
    la civica un magar
    vanator la aprozar
    vine k sa ne invete
    ca-n guvern sunt numai zdrente
    la muzica un tembel
    canta numai pt el
    la desen o screlozata
    vrea doar opere de arta
    la latina cu o ciumama
    mananca doar matraguma
    se uita la tine o data
    ai cosmaruri viata toata 
  15. cand eram mai mic si mergeam la nunta, toate babele ma loau de obraz si ziceau - lasa ca si tu urmezi... acum m-am facut mare si la fiecare inmormantare le iau pe babe de obraz si le zic -lasa ca si tu urmezi 
  16. Rusia: Avem niste femei , de ti se scoala **** cand le vezi .
    -China: Noi avem niste covoare , numai de drag stai pe ele
    -Germania: Noi avem o tactica de razboi , daramam toata lumea .
    -America: Avem niste avione supersonice de zbori de pe scaun .
    -Romania: Noi ne culcam cu femei rusoaice pe covoare chinezesti cu tactica germana si viteza americana 
  17. era o data Bula si Strula la un test oral.
    Bula ii zice lui Strula sa intre el primul la test.
    intra Strula si il intreaba:
    Ce se afla in Bucuresti?
    avioane avionase,motoare motorase.
    Cine a fost cel mai mare dmnt al Moldovei?
    Stefan cel Mare.
    Ce forme d viata sau des p venus?
    inca mai cerceteaza astronauti.
    iese Strula intra Bula.
    ce se afla in bucuresti?
    avioane avionase,motoare motorase.
    cine t crezi tu Bula?
    Stefan cel Mare
    ce ai in cap Bula?
    inca mai cerceteaza astronauti.=)) 
  18. Dragul meu chiftea prajită,
    Tinichea hodorogită,
    Te iubesc si te ador
    Ca pe-un pui de curcă chior... 
  19. Regulile elevilor:
    Elevul nu copiaza, el se documenteaza. Elevul nu citeste bilete, se informeaza.
    Elevul nu este neatent la ore, ci studiaza mediul inconjurator.
    Elevul nu greseste, el isi pune la incercare profesorul.
    Elevul nu chiuleste, e nevoie de el in alta parte.
    Elevul nu fumeaza, el isi caleste plamanii.
    Elevul nu doarme, ci reflecteaza. Elevul nu vorbeste, el gandeste cu voce tare.
    Elevul nu mesteca guma, el isi intareste dantura.
    Elevul nu injura, se descarca.
    Elevul iubeste scoala, dar in timpul vacantei. 
  20. era bula la scola si profesora ii pune catva intrebari zice profesoara:bula ce faci cand un om se ineaca
    bula:nustiu
    profesoara:bula ce faci cand pleaca un vapor
    bula:nustiu
    profesoara:bula ce faci cand e coada la pita
    bula:nustiu
    profesoara:bula ce faci can 2 se bat
    bula nustiu
    mere bula acasa si il intreba pe tataso tata ce faci cand un om se ineaca,arunc colacul si il trag la mal,tata ce faci cand un vapor pleaca,scot batista si ii zic la revedere,tata ce faci cand e coada la pita astept sami vina randu,tata ce faci cand doi sa bat,chem politia sai desparta,mere bula a 2 zi la scoala il intreaba iarasi:bula ce faci cand pleaca un vapor arunc colacul du el si il trag la mal:bula ce faci cand un om se ineaca:scot batista si ii zic la revedere:bula ce faci cand e coda la pita:chem politia sai desparta:bula ce faci cand 2 se bat astept sami vina randu:)):)) 
  21. Sotia: Ai facut cumparaturile?
    Sotul: Bad command or filename.
    Sotia: Dar te-am rugat de dimineata...
    Sotul: Syntax Error. Abort?
    Sotia: Nici macar noul televizor?
    Sotul: Variable not found....
    Sotia: Bine, da-mi cartea de credit, merg eu la cumparaturi...
    Sotul: Sharing Violation. Access denied!
    Sotia: Tu vorbesti serios, glumesti sau incerci sa ma enervezi?
    Sotul: Too many parameters..
    . Sotia: Cum de m-am maritat eu tocmai cu tine?
    Sotul: Data type mismatch.
    Sotia: Dar salariul cand il iei?
    Sotul: File in use... Try later.
    Sotia: Ma faci sa ma intreb... ce insemn eu pentru tine?
    Sotul: Unknown Virus. 
  22. M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la scoala, dar cand am vazut JOI ca vine ziua de VINERI m-am gandit ce sa caut SAMBATA la scoala cand DUMINICA e zi libera! Atentie: respectati programu'!!! 
  23. Bula la psihiatru.
    -Ce v-a adus la mine?
    -Domnule doctor, eu ma cred caine, dar nimeni nu ma crede!
    -Eu te cred... Marsi de aici!
  24.  Nu este important sa castigi…este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere