joi, 23 decembrie 2010

statusuri de dragoste(pt fete)

A)
Voturi: 1800 | Categoria: Statusuri De Dragoste 
Era odata o fata oarba... si s-a izolat de toti si toate... nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei. Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu, spunea ea... -Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus intr-o zi baiatul... -Nu ma voi casatori daca nu pot vedea... ...La ceva timp, pt fata a aparut o pereche de ochi donati... a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la prietenul ei a vazut ca si el este orb... -"Nu ma pot casatori cu un orb"... a spus fata si s-a intors sa plece... Inainte sa dispara sunetul pasilor ei, baiatul i-a soptit : "sa ai grija de ochii mei te rog"
B)il iubesc da prostu nu-si da seama ..
C)cum se mai spune te yubesk in alte limby:


AFRICANA: EK IS LIEF VIR JOU

Albania: Te duaa

Araba: ana bhbk ya

Armenian: Yes kez sirumen

Bambara: M'bi fe

Bangla: Aamee tuma ke bhalo aashi

Belarusian: Ya tabe kahayu

Bisaya: Nahigugma ako kanimo

Belarusian: Ya tabe kahayu

Bulgaria: Obicham te

Birmania: Chit pa de

Cambodian: Soro lahn nhee ah

Cantonese Chinese: Ngo oiy ney a

Catalan: T'estimo

Cheyenne: Ne mohotatse

Chichewa: Ndimakukonda

Corsican: Ti tengu caru (to male)

Creol: Mi aime jou

Czech: Miluji te

Cambogia: Bon sro lanh oon

Canada Franceza: Sh'teme

Croatia: Ljubim te

Cehia: Miluji te

Danemarca: Jeg elsker dig

Ebraica: Ich han dich lib

Elfa: amin mela lle

Estonian: Ma armastan sind

Ethiopian: Afgreki'

Elvetia: Ch'ha di ga"rn

Filipincinta padamue: Mahal ka ta

Finlanda: Mina" rakastan sinua

Franta: Je t'aime; Je t'adore

Gaelic: Ta gra agam ort

Georgian: Mikvarhar

Germania: Ich liebe dich

Grecia: S'agapo

Hiligaynon: Palangga ko ikaw

Hawaiian: Aloha wau ia oi

Hebrew: Ani ohev otah (to female)

Hebrew: Ani ohevet otha (to male)

Hiligaynon: Guina higugma ko ikaw

Hindi: Hum Tumhe Pyar Karte hae

Hmong: Kuv hlub koj

Hopi: Nu' umi unangwa'ta

Hungarian: Szeretlek

Indonezia: Saya

Iran: Mahn doostaht doh-rahm

Irlanda: Taim i' ngra leat

Inuit: Negligevapse

Irish: Taim i' ngra leat

Italia: Ti amo

Iugoslavia: Ya te volim

Japonia: Kimi o ai shiteru

Kannada Naanu ninna preetisuttene

Kapampangan Kaluguran daka

Kiswahili Nakupenda

Konkani Tu magel moga cho

Korean Sarang Heyo

Olanda: Ik hou van jou

Portugalia: Amo-te

Polonia: Cocham Ci

Romania: Te iubesc; Te Ador

Rusia: Ya tebya liubliu

Serbia: ljubim te

Spania: Te amo

Suedia: Jag a"lskar dig

Tara Galilor: 'Rwy'n dy garu di

Turcia: Seni seviyorum

Ucraina:(NOU!) Ya tebe koxaiu-Mesaj trimis de Ilia

Ungaria: Szeretlek

Vietnam: Em ye^u anh
{yUbYtZyK 4 YoU}

D)
Suntem multi care spunem ca iubim , dar ne este impartasita aceasta iubire? sau ne mintim singuri crezand ca da , de multe ori sperand sa fie de ajuns doar ce simtim noi pentru persoana de langa noi , de cele mai multe ori iubirea te orbeste si ajungi sa crezi ca fara persoana pe care o iubesti viata ta nu are nici un rost , ai renunta la tot pentru el , ai ierta orice numai ca sa fie bine , desi uneori nici iubirea nu este suficienta pentru unii , le oferi tot, dar degeaba tot nu este de ajuns , iubirea este cel mai frumos sentiment atunci cand iubesti.... totul ti se pare un vis din care nu vrei sa te trezesti, dar cand totul s-a terminat nu mai raman decat amintirile si multa suferita.

E)Ca o ploaie in desert ai aparut..
Am simtit ca ma pierd intr-un sarut..
M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor..
M-ai facut sa te ador..


F)ingeras din cer picat,
ochii tai m-au fermecat,
dintr-o singura privire,
s-a nascut a mea iubire...
vocea dezminte dar inima nu minte...
TE IUBESC!!!!


G)!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dakingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......

H)
iarta`ma k te`am iubit
iarta`ma ca te`am ranit
iarta`ma k tzi`am zis "PA"
Si`ai plecat din viatza mea
I)Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo. 
J)Am un iubit....
Dar acuma nu mai sunt asa de sigura....
Esti tot timpu dnd
Shi cred ca iubi pe altcnv...
Dupa un timp vi shi imi spui ca te joci cs...
DUPA CA MA IUBI...
Dupa aia am intrebat-o pe cea mai buna prietena dak imi da webu shi o sps ca nu ca til da tie shi ca vb cu tine atuncia am inteles toto !!!
Un baiat care isi insala iubita
Ii un bou porc tampit etc.
Ma intreb cateodata de ce ma facut mama fata
Dak tot timpu fetele trebuie sa sufere din cauza baietzilor!!
:((
Of dragostea asata ajungi sa te ommori pentru ea !!!!!

K)
Departe esti de mine, de nu te mai zaresc, departe ori aproape, eu tot te mai iubesc!
- Cineva TE 1UBESTE, si ar vrea sa stii ca vrea sa fie cu tine oriunde vei fi. Cineva TE 1UBESTE si ar vrea cineva sa intre in INIMA TA.
- Niciodata n-am crezut ca vei fi.. dar uite ca esti.. esti aici... aproape de mine,langa inima mea.. Te iubesc foarte mult., crede-ma! Esti tot ce am mai scump pe lume!
- Incep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat de mangaierea ta! Iti simt lipsaJUBIRE...
- Uita-te pe cer.. daca ai numara toate stelele , ai afla de cate ori te iubesc..
- As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc


L) Noaptea e lumea noastra luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam…

Un comentariu:

  1. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere